ניהול דפי פייסבוק באילת
רוצה יותר לקוחות בפייסבוק?
מעל חצי מיליארד אנשים (!) – זהו מספר המשתמשים שנכנסים
באופן יומיומי לרשת החברתית המוכרת לכולנו: פייסבוק. נתון אסטרונומי זה, שממשיך לגדול
מידי יום, ממצב את רשת פייסבוק כאחת מהפלטפורמות השיווקיות החזקות והמשפיעות ביותר
בימינו. אז איזה עסק יכול להרשות לעצמו לא להיות שם?
סופטר מערכות מידע היא חברה המתמחה בניהול מקצועי של עמודים עסקיים בפייסבוק. הקמת
דף עסק באופן הנכון והיעיל ביותר, והפיכתו לכלי פרסום ושיווק איכותי בעבור העסק שלכם,
דורשים ידע וזמן רבים. אנו בסופטר מאפשרים לכם להמשיך להתעסק בניהול השוטף של עסקכם
ללא דאגות, בעוד שאנו מקימים עבורכם דף עסק פעיל ומצליח, שיעודכן ויטופח על ידינו באופן
שוטף וארוך טווח.
הצטרפו עכשיו והתחילו להיות חלק מהשיח העולמי!
מהו דף עסק בפייסבוק?
דף עסק בפייסבוק, להבדיל מפרופיל אישי, הינו דף שיצרה חברת פייסבוק על מנת לתת מענה
לעסקים, חברות, ארגונים וידוענים המעוניינים לפרסם עצמם בפייסבוק. חשוב לציין כי פייסבוק
מתייחסת בחומרה לפרופילים אישיים שהוקמו למטרת פרסום או קידום, ועלולה לסגור פרופילים
כאלו לאלתר. על כן, בבואנו לפרסם עסק בפייסבוק עלינו להקפיד על פתיחת דף עסק ולא פרופיל
אישי.
דף עסק, על אף הדמיון הוויזואלי לפרופיל אישי, מכיל בתוכו כלים ופונקציות (אשר לא קיימים
בפרופיל אישי) המסייעים למנהל הדף בפרסום ושיווק העסק, וכן מותאמים ספציפית למטרה זו.
איך פותחים דף עסק בפייסבוק?
באופן עקרוני כל משתמש בפייסבוק אשר מחזיק בפרופיל אישי, פתוחה בפניו האפשרות להקמת
דף עסק. בעת הקמת דף העסק חשוב להקפיד על כמה פרמטרים עיקריים שיסייעו להצלחתו:
עיצוב עמוד הנחיתה
עמוד הנחיתה הינו העמוד הראשון אליו מגיעים הגולשים כאשר נכנסים לדף העסק שלכם. עמוד
הנחיתה צריך להיות מעוצב באופן מזמין ומושך, אשר יספר לגולש באופן ברור וחד מהו הדף
אליו הגיע ובאיזה עסק מדובר, ויזמין אותו להפוך ללקוח של העסק.
פרטים אודות העסק
בדף עסק ניתנת האפשרות למלא פרטים אודות בית העסק, כדוגמת טלפון, כתובת, מידע כללי
ועוד. בהקמת דף העסק חשוב ורצוי למלא את כל הפרטים הנדרשים על מנת לספק לגולש את המידע
הברור ביותר על העסק שלכם. פעמים רבות, כאשר נאלץ הגולש לתור בעצמו אחר פרטים, הוא
מתייאש ומאבד עניין בעסק, ואתם לא רוצים שזה יקרה.
טופס יצירת קשר
בעת שהנכם מקימים את דף העסק חשוב לצרף אופציית יצירת קשר לגולשים. לקוחות וגולשים
רבים מעוניינים באפשרות ליצור קשר עם העסק מבלי לעשות זאת באופן פומבי על ה"קיר" של
בית העסק. על כן, על מנת להגביר את האפשרות ליצירת קשר אישי עם הלקוחות הוסיפו 'טופס
יצירת קשר' בדף העסק שלכם.
תמונת פרופיל ותמונת 'קאבר'
לכל דף עסק ופרופיל אישי בפייסבוק יש אפשרות להעלאת תמונת פרופיל ותמונת 'קאבר' שמוצגות
באופן קבוע על הדף. ביצירת דף העסק הקפידו על בחירת תמונות מושכות ויפות, אשר מעבירות
את המסר שברצונכם להעביר על בית העסק שלכם, ישירות אל הגולשים. מחקרים הראו כי תמונות
מושכות את מרבית תשומת הלב של הגולשים ברשת החברתית, ועל כן עליהן להיבחר בקפידה.
במה כרוך הניהול השוטף של דף פייסבוק?
אם חשבתם שעבודתכם נגמרה – טעיתם ובגדול... על מנת לגרום לדף עסק לצבור תאוצה ואוהדים,
ולהוות כלי פרסומי ושיווקי חזק לבית העסק, עליכם להקפיד על ניהול שוטף של הדף:
פוסטים, פוסטים, פוסטים
דף עסק שאינו פעיל, כמוהו כלא קיים. על מנת לעורר שיח ציבורי ולמשוך עוד ועוד אוהדים
לדף העסק שלכם, עליכם להיכנס למודעות הציבור. כדי להיכנס למודעות הציבור עליכם להעלות
באופן יומיומי פוסטים שימשכו תגובות, לייקים ושיתופים רבים ככל האפשר.
תוכן מגוון
כדי לשמור על דף העסק דינאמי ומעניין ולמשוך אוהדים נוספים, עליכם להציג תוכן מגוון
ומשתנה. הקפידו על שינוי בסוגי הפוסטים: טקסטים, ציטוטים, סקרים, תמונות, וידאו, קישורים
לאתרים ולכתבות ועוד. ככל שתוכן הפוסטים ישתנה מפעם לפעם ולא ישאר סטטי, כך תצליחו
לעניין יותר את הגולשים, ולמתג את דף העסק שלכם כמוצלח ומוערך יותר בעיניהם.
מענה מתמיד על תגובות הגולשים
אחד היתרונות בהחזקת דף עסק בפייסבוק הינו הקשר המתמיד עם הלקוחות ועם הציבור הרחב.
על מנת לשמר ולחזק קשר זה עליכם לתת מענה באופן שוטף לתגובות הגולשים, ולא לקפח אף
תגובה, גם אם אינה חיובית. התייחסות לדעותיהם וטענותיהם של הגולשים יציג אתכם באור
חיובי ויראה כי הנכם קשובים ללקוחותיכם.
טיפוח ארוך טווח
דפי העסק המצליחים ביותר הינם הדפים שנשארים דינאמיים לאורך טווח. ככל שתתמידו בטיפוח
דף העסק שלכם ותקדישו לו תשומת לב לאורך זמן, כך יצבור הדף אוהדים רבים יותר, ובסופו
של דבר יהפוך לכלי השיווקי החזק ביותר שעומד לרשותכם.
כיצד נשפר את דף העסק?
כאשר הנכם מקימים דף עסק, פייסבוק מעמיד לרשותכם באופן אוטומטי כלי סטטיסטי הנקרא "פייסבוק
אינסייטס" (Facebook Insights). כלי זה מציג בפניכם נתונים אודות הפעילות השוטפת בדף
שלכם. בין הנתונים אותם תוכלו לקבל: כמות האנשים שלחצו על הפוסט שלכם, כמות האנשים
שצפו בפוסט, אחוז האנשים ששיתפו את הפוסט, מידע בנוגע לאנשים שלחצו לייק על דף העסק
(גילאים, מין וכו') ועוד. באופן כללי, מסייע כלי ה"פייסבוק אינסייטס" בהבנת התנהגות
המשתמשים, וכיוצא בזה מסייע לך לשפר את ניהול דף העסק ולהפכו למצליח יותר.
דף עסק מצליח בפייסבוק דורש ניהול מקצועי באופן שוטף ולטווח ארוך. על כן מרבית בעלי
העסקים יעדיפו לרכוש שירות זה מחברה חיצונית אשר מתמחה בדבר, כמו סופטר מערכות מידע.